Kállai Gabriella szociális munkás, szociológus. Kutatói pályáját az Oktatáskutató Intézetben kezdte, munkáiban elsősorban oktatási egyenlőtlenségekkel, lemorzsolódással, korai iskolaelhagyással, tehetséggondozással foglalkozik. Jelenleg az ELTE BGGYK tudományos főmunkatársa.
Az előadás két országos felmérés adatainak segítségével arra a kérdésre keresi a választ, hogy a hazai pedagógiai gyakorlatban, iskolai szinten milyen keretek közt valósul meg a tehetségek fejlesztése, mi jellemzi az intézményi gyakorlatot és kínálatot. Emellett kitér arra is, hogy az iskolavezetők és a pedagógusok miként vélekednek a hatékony munkához szükséges fejlesztésekről. A kvantitatív adatokat kvalitatív kutatás eszközeivel kiegészítve mutatunk rá néhány olyan problémás pontra, melyek a munka gátló tényezői lehetnek, ugyanakkor néhány előremutató kezdeményezést is bemutatunk.
Dokumentumok:
Csatolmány | Méret |
---|---|
kallai1.pdf | 628.27 KB |