Kiadványok

Tehetségműhely 13. Válogatás a tehetséggondozás nemzetközi szakirodalmából

Válogatás a tehetséggondozás nemzetközi szakirodalmából

A Nemzeti Tehetség Központ online mérési rendszere (Tehetségműhely 12.)

A Nemzeti Tehetség Központ 2016 óta dolgozik a tehetségszűrés és tehetségazonosítás rendszereinek, és komplex eszközeinek fejlesztésén. Az elmúlt 5 év során teljes körű tehetségazonosítási rendszert, és ehhez kapcsolódó eljárásrendet alakítottunk és próbáltunk ki, ami egyéni tanulói...

Tehetséges diákok motivációs állapota

A motiváció tehetséggondozásban betöltött szerepét évtizedek óta mind az elmélet, mind a gyakorlat felismeri és elismeri. A kötet kiinduló kérdésfelvetése, hogy vajon a motiváció feltétele-e a tehetséggondozásban való részvételnek, vagy pedig a motiváció alakítása, formálása a...

Tehetséggondozáshoz kapcsolódó tartalmi elemek a pedagógusképzésben

A tehetséggondozás sikere a tehetséges fiatalon, a családján és a vele foglalkozó pedagógusokon múlik elsősorban.

Tehetséges Pedagógus - Megjelent a tehetségműhely sorozat 9. kötete

A Tehetséges pedagógus című kötetben egy kutatás eredményeit mutatjuk be, melyet azzal az elsődleges céllal végeztünk el, hogy a pedagógusképzés és -továbbképzés szempontjából is hasznos javaslatokat fogalmazhassunk meg a kiemelkedő teljesítményt nyújtó pedagógusok szakmai...

Iskola és a család a tehetséggondozásban - Megjelent a Tehetségműhely sorozat 8. kötete

A tehetséggondozás legnagyobb célcsoportját iskolás korú gyerekek alkotják, akiknek két alapvető közege az iskola és a család. Idejük legnagyobb részét ebben a két közösségben töltik, így a tehetségük felismerésére és későbbi kibontakoztatására tanáraik és szüleik tudnak a legnagyobb...

Megjelent a Tehetségműhely sorozat 7. kötete

Pedagógusok a tehetséggondozásról

Az intelligencia és a kreativitás tesztelése

Szakirodalmi összefoglaló a tehetségmérő eszközök fejlesztése témakörben megjelent legfrissebb nemzetközi szakirodalmakról.

Megjelent a Tehetségműhely tanulmánysorozat 6. kötete

A tehetséggondozással foglalkozó szakemberek számára kihívást jelentő feladat a tehetségek életútjának követése. Mi történik egy azonosított tehetséggel, ha például iskolát vált vagy a családja elköltözik, hogyan vihetőek tovább a róla megszerzett információk, amikor általános...

Megjelent a Tehetségműhely sorozat 5. kötete

Mi jellemzi azt a tanulási környezetet, amelyben a hazai pedagógusok tehetséggondozási, tehetségfejlesztési gyakorlata zajlik? Milyen az a tanulási környezet, amely a tehetséges tanulók számára optimális? Hogyan viszonyul egymáshoz ez a két tanulási környezet, mekkora a távolságuk és...

Oldalak